Cari Blog Ini

Khamis, 11 September 2008

11 Sept - Kebetulan atau suratan takdir?


Korang tahu ini tarikh apa?? Bukan aku ajak untuk memperingati insiden 11 Sept di Amerika tu. Grand tak title post aku hari ni? Sebenarnya tak ada kaitan pun dengan WTC ni. Aku ada pengumuman baru lagi nak dibuat.


Aku nak bagitahu... yang aku... macam dah TAK ADA APA-APA IKATAN HATI DENGAN CHENTA lagi. (mesti melompat gembira lalat-lalat yang dengki dengan aku tu, eh lalat berterbangan... bukan melompat.)
Hidup perlu diteruskan.


Well, aku akan bercerita tentang semalam bila ada kelapangan. Nanti-nantilah.


My emotion currently not stable.

7 ulasan:

  1. aku ingat sebab masa tu aku dok kl ingat perang dunia ke3 bermula aku dah takut gile sebab tak sempat balik perak...

    BalasPadam
  2. weh, aku tak paham la kisah ko ngan chenta ko ni. ok ke ko. tlg explain skit. i'm lost. huhuhuhuhuhu

    BalasPadam
  3. rieha ~ yer la... kejadian berlaku di amerika.. kenapa ko yang cuak??

    izan ~ aku pun tak faham... jgn lah di tanya.. sejak awal lagi aku dh pesan, kami cuma di awang-awangan.. tidak berpijak di bumi yang nyata...

    BalasPadam
  4. owh akak..
    sabar yew..
    xpe.. we are here to cheer u up..
    take it easy yew..

    =)

    BalasPadam
  5. weh, awat la terawang2an ... tak berpijak di bumi yang nyata... takut plak aku... hahahhahaha gurau je...

    BalasPadam
  6. nora ~ cuma blog je lah tempat luahan hati ku sekarang... tp akak ok... I will survive..

    dugong ~ nanyi sikit lagu kebetulan atau suratan takdir tu...?

    izan ~ apsal ko nak takut... nanti boleh lah aku terbang ke itali... jumpa ko.. mengadu nasib kat ko...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...