Instagram Shots

Selasa, 4 November 2008

Bos mimpi aku??

Satu pagi yang menyakitkan.. (sakit sebab gigilah), aku mengadap bos untuk dapatkan perlepasan ke klinik pergigian.

Bos: Syima, semalam saya mimpikan you.
Aku: Bos ni biar betul?! (... aku dah pikir perkara karut-marut ni, dah kuning nih...)
Bos: Bagilah saya abihkan cerita dulu. Semalam saya mimpi ada orang minta you.
Aku: Lawak lah tu, nak main-main je bos ni.
Bos: Tak, betul ni dalam mimpi saya ada orang datang jumpa saya untuk urusan rasmi, selesai urusan tu dia tanyakan you.
Aku: Gilalah. Mimpi tu menipu. Dahlah bos, makin sakit gigi saya nanti...

Aku cerita pada Chenta, dia jawab "Alah, dia saja nak bercerita tu..."

Tapi...

Aku rasa macam bos cuba perli-perli aku pula!

Hish!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...