Cari Blog Ini

Ahad, 7 Disember 2008

Aku seorang PENGHUTANG

Rakan-rakan blog yang dihormati,

Saya sudah meningkat dewasa, dalam ertikata lain saya sangat cepat menjadi pelupa. Maka tolong ingatkan saya TENTANG TAG dan AWARD yang pernah anda berikan kepada saya. Tolonglah! Saya nak jawab semua tag itu kerana saya dah kurang cerita kehidupan untuk dikongsi dengan anda semua.

Sebenarnya tak ada apa-apa pun. Hehehehe. Tapi sebab rasa bersalah, aku nak jawab tag dan aku nak ambil award korang kasi tu. Tolonglah yeh??

*bila sengal menjengah dalam kepalaku...

3 ulasan:

  1. hahaha hutang mu tag aku banyak wooooo tapi sebab statement aku kalo tak wat pon tak per so takder hal nyer...

    BalasPadam
  2. hutang tag boleh dibayar,hutang duit bawak ke mati..hutang lupa undi si bakal pasa ,jagalah kamu syima

    BalasPadam
  3. syima jgn lupa amek award kat blog aku ek..

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...