Cari Blog Ini

Selasa, 30 Disember 2008

Last Farewell

Kita kan dah dipenghujung-penghujung tahun. Aku pun dah dipenghujung-penghujung kerajinan untuk meng-update blog. Serious aku MALAS.

Dengan masalah lappy aku yang masih tersadai di kedai, masalah peribadi aku, masalah di pejabat, masalah di rumah, masalah kereta. Masalah tak seheavy mana, aku je yang kecoh-kecoh pening kepala. Poyokan?

Sebenarnya aku nak kongsi kegilaan adik perempuan aku yang mana habis semua adik beradik aku kena demam lagu korea. Dulu kita sibuk-sibuk dengan drama Fullhouse, My Girl, The Coffee Prince, korang pernah dengar band BIG BANG?


Big Band terdiri dari anak muda lagi hensem umur 17 - 21 tahun. Memang akak dah tua lah kan? Tapi akak tak peduli dan akak sooka lagu dorang. Band dorang ni main muzik genre hip-hop dan R&B. Lagu dorang hits pada tahun 2007. Bagi peminat-peminat muzik genre ni boleh la cuba-cuba dengar lagu dorang macam Last Farewell, Lies, Wit U, Lalalala, Dirty Cash, etc. Ai very loike lagu LAST FAREWELL & LIES. Nanti korang googles la fasal BIG BAND. Kalau rajin cari lagi videoklip yang ada English subtitle. Dua-dua lagu yang kat bawah ni, lagu feveret aku. Kalau aku dengar muzik dorang, badan aku dah mula gerak-gerak nak menari.



LAST FAREWELL


LIES


Enjoy the videoclips. I'll update about other Korean boy band soon.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...