Cari Blog Ini

Sabtu, 7 Mac 2009

Apa punya gila seks la...

MUSLIMS AND NON-MUSLIMS, ALL HAVE PREMARITAL SEX NOWADAYS. IT IS VERY COMMON TO ALL HUMANS IRRESPECTIVE OF RELIGIONS. DON'T BE SO STUPID AS TO PUT RELIGION INTO A SEXUAL RELATIONSHIP BETWEEN A MAN AND A WOMAN.

IF YOU ARE READY AND WILLING TO HAVE SEX WITH ME THIS TIME, I AM READY AND WILLING TO COME FOR YOU AND BE WITH YOU BY FEBRUARY THE 14TH--VALENTINE'S DAY.

PLEASE GIVE ME YOUR FRANK AND STRAIGHT FORWARD ANSWER AS SOON AS POSSIBLE. IT IS ALREADY LESS THAN TEN DAYS TO GO NOW. IF I MISS FLIGHT BOOKING, WE WILL MISS EACH OTHER THIS YEAR ALSO.

LOVE AND KISSES,
ABDULRAB

Sumber google yang tiada motif.
Insane!

Kalau nak bersenggama sekali pun jangan lah obviously ask for that kan? Pada akulah. Sangatlah tidak patut bila mengatakan jangan letak agama sebagai penghalang untuk tujuan sebegitu. *sigh*

Ini kisah pada bulan valentine baru-baru ini. Email ini bukan dituju untuk aku, tapi si Melur (bukan nama sebenar). Si kawan aku ini taste dia bukan pada orang melayu walaupun pada zahirnya dia adalah seorang melayu juga yang berkulit sawo matang.

Memang hobi dia berkenalan seluruh jejaka Caucasian di universe ini yang pasti bukan melayu dan bukan bertaraf kewarganegaraan Malaysia. Bermula dari berbalas email, si jejaka kebetulan ingin terbang ke Malaysia untuk urusan perniagaan katanya maka berjumpalah mereka. Tapi dari pertemuan pertama, hadir email-email yang menyentuh cerita-cerita kelambu.

Ini bukan email pertama si Melur ini dapat. Dah ramai yang request macam tu. Semua minta perkara itu. Tak kiralah lelaki omputih atau melayu atau bangsa-bangsa bersatu lain.

KENAPA YE?

P/S: Lelaki berkualiti dah tiada di akhir zaman. Setuju?

1 ulasan:

  1. kesian gambar carrot tu menjadi mangsa
    hehee...

    lelaki berkualiti tiada???
    btol lah tu
    skrg..lelaki pandang pompuan semata2 sebagai pemuas nafsu aje
    apa nk jadi..tatau..

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...