Cari Blog Ini

Jumaat, 13 Mac 2009

Kotak komen cacat macam aku yang separa cacat


Mesti ada yang dah aware pasal kotak komen baru aku ini. Aku cuba berjinak-jinak dengan JS-kit ini. Kunun-kunun nak buat pembaharuan. Hari ini banyak pula yang mengomenkan. Tapi aku tak tau nak moderate komen korang itu macamana.
Sudahnya...
.
.
.




Harem.... semua hilang. Tetiba komen dari Cik Aslina bertukar menjadi nama aku.

Camana pun terima kasih Ceera, Diva Belle, Gua, Zuris, Ain, Tny kerana berpeluang mengomen menggunakan JS-Kit ini.


Pengumuman:

Aku sedang bereksperimen; TRY & ERROR.


Korang tekan mana huh?? "Leave a comment" ataupun "Reply"??


P/S: Usaha excalator kejayaan. Practice make perfecto kan?

8 ulasan:

  1. saja main tukar-tukar... aku kan perasan femes... ni url lama aku... tak pe lepas ni aku berpendirian tetap... aku tak tuka2 lagi. 8-)

    aizat... tak susahkan guna menatang komen ni?? *DONT_KNOW*

    BalasPadam
  2. poning gak eden ni ha.. tenkiu la fizah kerana menghuraikan kecelaruan akak ni... :-$ nak akak bagi duit... buat belanja sekolah...

    BalasPadam
  3. oowh... akak adalah amat notis dgn setiap pergerakkan yg berlaku dalam blog ini..:* (muka riak dgn bibir tebal)

    BalasPadam
  4. mmg la komen tu keluar.. tapi aku kena moderate jugak... tak pe.. aku tgh rajin menggodek ni... kau jgn susutkan semangat kesukanan aku ni.. :-E

    BalasPadam
  5. memang tak dapat duit.. tapi dapat kepuasan... sekali sekala kak.. tgh rajin.. tak try tak tau kan??? 8-)

    BalasPadam
  6. ko jgn cakap macam tu... di dunia realiti aku tak femes mana pun.. huhuhu :-D

    BalasPadam
  7. sekali sekala buat pembaharuan... amacam? gempak tak?? 8-)

    BalasPadam
  8. nemo cayang...

    mana ada susah pun... meh sini orang belanja eskrem.. mesti lepas ni senang... ;)

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...