Cari Blog Ini

Ahad, 8 Mac 2009

Owh... hari apakah??!

Hari ini aku terbangun awal, 12.00 tgh. Cadang-cadang nak bangun pukul 3.00ptg tapi tak boleh sebab matahari pagi panas memancar ke arah bilik aku.

Aku benci mimpi aku. Walaupun aku tak ingat aku mimpi apa, tapi aku rasa down sangat. Dah dua tiga hari aku rasa macam ni. Benci! Benci! Benci!

Sedia maklum aku adalah seorang OKU sekarang, jadi memang sah-sah tak boleh nak bergerak kan? Hari ini ada wedding reception officemate dekat Klang. Ramai yang pergi kenduri tu. Itu satu hal. BFF aku tinggalkan aku untuk join gathering sekolah agama dia. Semua orang pergi bergumbira... tapi aku? Aku tak dapat pergi mana-mana.

Hari ini kalau aku tak terpeleot;
  • Aku dah boleh jumpa Ara lepas dia pergi wedding Lily Blogger tu
  • Aku dah boleh mengekor BFF pergi gathering dia (walaupun dia malu nak bawa aku)
  • Aku dah boleh pergi kenduri dekat Klang dengan kawan-kawan yang lain
  • Aku dah boleh jumpa kawan sekolah masa kecil, Iza pergi karaoke sebelum dia pulang ke Turkey
  • Aku dah boleh jumpa Rieha on the way dia ke Sg Besar untuk urusan merisik
Anyway, aku nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Ulangtahun Perkahwinan yang pertama buat Izan dan suami Omputihnya. Dan Selamat Hari Wanita untuk semua yang ada feel perempuan.


P/S: Hari ini aku rasa benci nak berkawan dengan sesiapa pun. Termasuk MIN_ENA!!! Sebab dia hantar sms yang bunyinya penuh SOOKA HATI sepanjang ketiadaan aku.

7 ulasan:

  1. sian syima...wat to do babe...it's ok yang penting rehat ma...

    BalasPadam
  2. weh, dasyat tul bgn kul 12 tghari dikira awal... hahah...

    selamat hari wanita and thanks a lot for your wish.. terharu aku...

    BalasPadam
  3. wah syima kamu ni kira terror kul 12tgh bgn tidor. Diva pun kalah tau. hahaha

    BalasPadam
  4. woit..awal nye kau bangun ek
    asal tak sambung balik pastu?
    hahahaa...

    BalasPadam
  5. haha...dh kira ajaib tuh awk bgun kul 12..selalunya kalo time cuti seari suntuk awk tido....bos ckp awk cuti 2 minggu nih abis lh...makin gemuk lh awk.....btol ker?x cuti pun awk gemuk gak kn dr ari ke ari..uhuhuhu

    BalasPadam
  6. bila nk jmpa sy lak kak??
    kaki terpeleot?pdn muka..=p
    tu la sape suh ganas sgt kn..hehehe


    p/s : akk,sy lupa la taq yg mane.. =/

    BalasPadam
  7. riez
    doakan aku supaya cepat sembuh..ok? rehat lelama pun boring..

    izan
    aku ialah kawan yang sentiasa mangambil berat terhadap kawan2.. so i remember lor.. 12 tu kira awal pada situasi yang membosankan..

    belle
    diva mana bleh bangun lewat... macam ko.. divarazzi lagi la kena sentiasa peka terhadap keadaan sekeliling...

    zuris
    aku dah tak larat nak makan-tido-makan-tido.. badan jadi letih..

    andaibulanberbicara
    amboi... kutuk sakan.. i tau i gemok... tapi baik hati...

    nemo
    satu hari nanti kita akan ketemu... ish ko ni... malas nak cari tag la tu...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...