Cari Blog Ini

Ahad, 26 Julai 2009

Cincin disarung tanda tunangan orang

ALHAMDULLILAH, satu langkah lagi untuk ke jinjang pelamin dan memegang status isteri.

Maafkan aku kerana tidak menjemput kawan-kawan sekalian.



Orang kata kalau ada jodoh tak kemana.




Memanglah aku tak dapat jemput kamu semua sebab bukan majlis aku pun. Hahahaha. Matilah kena parang dengan tuan punya diri yang bertunang kalau aku jemput orang lain.




Tinggal aku dan beberapa kawan lagi yang sedang tercari-cari dahan untuk bergantung. Tapi perlu ke? Bukan wanita sekarang independent?? Ok, dah terkeluar tajuk.


Aku suka tengok hantaran belah perempuan. Sangat santik! Sebab pink kot, macam lembut keayuan gitu. Kalau ditakdirkan aku untuk ada majlis bertunang kelak, aku nak buat tema hitam yang jahat. Muahahaha. Tapi nanti orang kata aku buat majlis berkabung pula kan??


Siapa yang paling comel? Sila undi Comel diikuti dengan no 1, 2 atau 3 ke 034430. Kiraan 1, 2, 3 dari kiri.



Mereka tersipu-sipu malu

Ini dia tunang tersayang Cik Rieha Oren kita. TAHNIAH Cik Rieha sayang!!


11 ulasan:

  1. laa ingatkan dia yang bertunang.. baru nak eksaited.. :)

    BalasPadam
  2. nasib baik bukan majlis ko. kalau tak aku nak kata kiutnya jari hehe..Ni kakak ko ek.
    laa nak jari dahan utk bergantung ke.. kat nursery banyak wei.

    BalasPadam
  3. kak ad
    belum sampai seru lagi kak ad...




    zan-xray
    itu best friend aku la...

    BalasPadam
  4. bedebah.mati2 aku ingat ko yg tunang!

    BalasPadam
  5. ingatkan dia yg bertunang..
    memang-memang betul tau!!

    apa2 pun tok org yg bertunang tu
    tahniah!!!
    n selamat bertunang!!

    BalasPadam
  6. ramainya uh ngah kawen ni
    tunang
    ishhh

    BalasPadam
  7. ahaksss...jari sape tuh...gebu sungguh....muahaha lariksss...

    BalasPadam
  8. ko ni kan..

    mmg suka bikin gempak...

    keh..keh..keh.. aku ingtkn jari2 gebu tu milik ngko cik syima oi..

    BalasPadam
  9. same lah..
    member 1 dorm dulu semuuuaaa dah kawin.tgl 2 org je..huhuhu..takutnye jadi yang last

    BalasPadam
  10. ahaha.. mati2 feez ingtkn sist yg bertunang.. baru nk wish tahniah..hehe..

    neway.. feez doakn sist lak lepas neh yekk..

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...