Instagram Shots

Ahad, 26 Julai 2009

Cincin disarung tanda tunangan orang

ALHAMDULLILAH, satu langkah lagi untuk ke jinjang pelamin dan memegang status isteri.

Maafkan aku kerana tidak menjemput kawan-kawan sekalian.



Orang kata kalau ada jodoh tak kemana.




Memanglah aku tak dapat jemput kamu semua sebab bukan majlis aku pun. Hahahaha. Matilah kena parang dengan tuan punya diri yang bertunang kalau aku jemput orang lain.




Tinggal aku dan beberapa kawan lagi yang sedang tercari-cari dahan untuk bergantung. Tapi perlu ke? Bukan wanita sekarang independent?? Ok, dah terkeluar tajuk.


Aku suka tengok hantaran belah perempuan. Sangat santik! Sebab pink kot, macam lembut keayuan gitu. Kalau ditakdirkan aku untuk ada majlis bertunang kelak, aku nak buat tema hitam yang jahat. Muahahaha. Tapi nanti orang kata aku buat majlis berkabung pula kan??


Siapa yang paling comel? Sila undi Comel diikuti dengan no 1, 2 atau 3 ke 034430. Kiraan 1, 2, 3 dari kiri.



Mereka tersipu-sipu malu

Ini dia tunang tersayang Cik Rieha Oren kita. TAHNIAH Cik Rieha sayang!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...