Instagram Shots

Ahad, 6 September 2009

Kena tangkap basah di bulan Ramadhan


Semalam aku buat kerja gila, berbuka puasa di suatu tempat yang lebih dari 2 marhalah. Tapi aku tak larat nak story -mori lagi.

Malam- 12.01am

Masuk bilik, basuh kaki. Lampu bilik dah tutup. Selimut ditarik sebab kesejukan. Baca doa tidur dan terus terlelap.

Pukul 2.50am tadi aku terima panggilan, tapi dihujung sana tiada suara esakan atau tangisan. Orang tu cakap dia kena cekup. Dan dia sedang mengarah ke balai polis seterusnya ke Jab. Agama untuk ditahan sehingga ada yang menjamin dia.

"Astagfirullah!" Aku tak tau nak cakap apa. Aku kesian tapi apa kuasa aku nak lepaskan dia?

Selama aku kenal dia, aku tau dia takkan buat perkara-perkara nasty begitu. Ini mesti orang set-up. Tunggu cerita dari dia nanti.

And until now, dia masih belum dilepaskan. Orang Jab. Agama pun main tarik tali, bila orang dah ada untuk jamin, mereka pula keluar sana sini. Aduhai....







Syimalicious: Mesti hangpa ingat aku kena tangkap basah kan?