Cari Blog Ini

Khamis, 15 Oktober 2009

Tidak ter-update kisah open house ku

Wah! Marveles ok? Apa yang marveles?

Aku ingat rumah orang bujang tak boleh meletop buat open house. Tak sangka sambutan sangat menggalakkan (maklumlah makan malam free). Tahun depan kalau ada duit lebih boleh buat lagi.

Punya la penat bercampur eksaited aku terus lupa nak snap gambar. Bila penat mengemas, memasak dan tetamu makan apa yang kita masak, kita terus lupa rasa kepenatan itu. Terapi yang baguskan?

Tapi tanpa bantuan tukang masak sebenar aku tak mampu nak settle open house ni seorang. Memang meletihkan tapi pengalaman yang best. Rugilah korang tak datang merasa kuah kacang resipi turun temurun. Aku masak sendiri ok?

Nanti aku update gambar pula, walaupun gambar ada 4 keping saja. Sekarang tak boleh nak upload sebab owner kamera (tukang masak) pergi bercuti ke Sarawak.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...