Cari Blog Ini

Isnin, 2 November 2009

Amukan muzik Rock

Rata-rata orang dalam FB (Facebook) akan bercerita tentang game-game seperti Farmville, Farm Town, Top Restaurant, Barn Buddy, Restaurant City dan segala bagai jadah game yang ada dalam FB.

Walaupun usiaku menginjak ke alam 30-an, computer game bukanlah sesuatu yang janggal bagi aku. Hoh! ayat tak ingat.

Have you try Rock Riot? Aku suka muzik. Sangat menyintai muzik. Tapi aku tak reti bermain organ, piano ataupun memetik gitar.


Dengan game ni, kita boleh la feel main gitar, setakat goreng-goreng tu tak de hal lah. Man kidal pun meleleh air mata tengok aku goreng lagi Smoke of the water ~ Deep Purple.


Main game ni senang je, jari korang yang kena tergedik-gedik. Aku mengakulah aku masih di peringkat novice ~ tiga not je berfungsi; 3, 4, 5. Tapi tanpa tumpuan korang punya not boleh caca merba. Serupa orang main kereta; guna gear dan clucth. Otak turut memainkan peranan to shift the gear/finger.



Akhirnya, bila keputusan memberangsangkan, korang bolehlah challenge orang lain. Aku suka game ini sebab banyak lagu boleh main. Ada muzik yang buat korang relax-relax, ada yang menggelupur laju, try la.



6 ulasan:

  1. facebook ada game camnie ke? BAPAK ADVANCE!!

    BalasPadam
  2. game music eh...hurm...tk pernah cuba try test...asik game masak..game bertani...huhu

    BalasPadam
  3. thanks sist..
    kerana bgtaw ade game yg best cmneh..
    harus cuba..yeah..

    BalasPadam
  4. hahaha
    ni sama mcm ketgihn sy main piano2 tu..
    bestkan!

    BalasPadam
  5. ngee..best ke sis..
    xsempat nk layan lg cz byk keje kat opis

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...