Instagram Shots

Sabtu, 21 November 2009

Customer Service TM Kuala Selangor ~ HAMPEH!!


Ok, menatang ni dah lama offer kan? Cuma baru-baru ni tergerak hati nak pergi bertanya di TMNet outlet di sini.

Dah 2thn ini aku memang pakai streamyx yang kabel berselirat di rumah. Aku nak buat pembaharuan pakai wireless pula.

Tanyalah kakak customer service ni, apa requirement untuk ambil pakej ni dan apa yang patut buat untuk tukar pakej.

Kakak ni buat muka tahi ayam, layan nak tak nak. Sakit hati gue. Dia cakap kalau nak upgrade bayar RM80 dapat modem wireless. Tapi monthly fee subscription adalah sama ~ RM60. Kalau tengok pada flyer dia, 1st year bayar RM60, 2nd year bayar RM55 and 3rd year bayar RM50.



ads ini sangat menghanjingkan Wimax


Masa installation dulu aku dah bayar almost RM350, aku fikir untuk installation yang pakej baru ni free la. Aku check balik dalam website mereka, Streamyx memang waive activation dan installation fees. Tapi kakak tahi ayam itu cakap, "Kalau kamu nak register untuk pakej ni, kamu rugilah. Sebab kena bayar fee macamana kamu install streamyx dulu". Aik? Tak ke bercanggah??

Kenapa TM tak boleh buat satu pakej yang fleksible, untur former customer yang nak upgrade pakej?

Ada siapa boleh tolong? Sebab aku kurang arif tentang pakej ini.

BTW... kakak itu memang hanjeng!!



#ArianiHijabRun2016

Achievement baru?!! Eh tak juga. Acara larian tanpa suami. Gigih nak dapat shawl percuma masa register aritu, tapi bila tengok bib dah nom...