Cari Blog Ini

Selasa, 1 Disember 2009

Ada pengumuman lagi...

Barangkali oleh kerana kealpaan aku untuk meng-update blog maka laptop aku telah meng-sial kan diri.

Untuk menaip barisan ayat diatas mengambil masa 10 minit kerana aku harus berlawan dengan kuasa keyboard yang suka hati keluar "]]]"

Kalau aku menaip] laju-laju akan keluarlah simbol gampang yang sekali gus merosakkan mood aku u]nt]u]k berblogging. Sangat cibai namanya. Memang rasa nak mencarut sangat. !}!}!}!}!}!}!}!}!!}~~~~@#$$$%$@#

Keyboard laptop ku yang berusia 6 bulan ini sudah lingkup. Brengset!}

8 ulasan:

  1. laptop saye dah setahun lebih dan currently boleh mengeluarkan bahang panas tahap boleh goreng telur mata kat bawah laptop...

    fan processor dah lingkup...entah bila nak ganti...huhuhu...

    BalasPadam
  2. ha baru 6 bln...
    same lah kita.tp bkn keypad,yg problem lcd kot blur2..sll jentik.nak antar kat toshiba cam....fuuhhh jauh n lame kene tgg..sbln sbb kene antar singapore.maka....pasrah lah gamaknye!
    kita serupaaaaa~

    BalasPadam
  3. sabar..sabar...jangan jadikan blog ini macam sinetron syima...maybe kena just buat bodoh dulu...then pakai...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...