Cari Blog Ini

Rabu, 13 Januari 2010

Bila si jakun cipanzi pergi gym

Dulu masa famili aku masih di Putrajaya, aku selalu berkunjung ke Presint 16 untuk swimming dan gym. Konon-konon nak bagi fit.

Dah kerja di kampung yang indah ini, tercari-cari juga swimming pool supaya *badak air ini boleh berendam, tapi nan-ado. Yang ada sungai Kuala Selangor yang dibayangi buaya di dasarnya dan air sungai yang berwarna teh susu.

Bila diajak ke gym oleh dua orang kesayangan aku secara free, maka cepat-cepat aku bersetuju.



KLCC




Mula-mula kayuh basikal untuk warm up




ok, target kat mesin situ nak burn 450 calories. Kayuh punya kayuh, baru burn 50 calories dah mengah. Tapi usaha tangga kejayaan.




Sit up. Buat 60 kali je. Tak leh buat banyak-banyak nanti cramp. Kan 1st time. LOL. Then pergi ke treadmill yang ada TV tu. Rasa nak beli letak kat rumah pula.


After for about 40min, kami masuk sauna for 15min. Time ni tak boleh la nak bergambar sebab aku pakai 2 pieces je. Sexy tau? Ai takut korang pengsan tengok tauhu gebu dalam steamer. LOL. Panas yang mendidih-didih tapi best. Yang sebenarnya tak boleh main snap dalam FF tu, tapi aku kan nak buat liputan, snap sikit-sikit sudah.

Next week macam nak repeat lagi.

Walaupun balik tu semacam lemau TAPI AKU SOOKA!!


5 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...