Cari Blog Ini

Selasa, 26 Januari 2010

Romen Jahat

Dah lama tak macam ni ramai-ramai. Gila-gila, nyam-nyam, jilat-jilat, sedap-sedap, suka hati!



Roma-roma ma ma, gaga u la la...



Bukan cerita gang-bang atau beromen ramai-ramai. Ish!!


Pergi karaoke saja. Bukan projek geli-geli.

Semalam sesi menjerit puas-puas kerana kami mendapat kunjungan terhormat dari en. suami colleague ke tempat kami selalu menyumbangkan suara. Jauh tu, dari Melaka ke Klang untuk tengok bagaimana si isteri bersosial bersama kawan-kawannya.

Macam biasa, sesi pecah anak tekak dan makan-makan memang akan sentiasa diadakan di Green Box, Aeon Bukit Tinggi.


gambar aiskrim tak sempat nak snap*

Aku... mungkin nak lepaskan tekanan perasaan. Seminggu ni, i never looked at what i took for my lunch and dinner. Pergi mam la. Diet ku berkecamok sebentar.

Awek ni memang sentiasa over-feeling, drama queen la katakan. Kebetulan suara ala-ala serak Ella. Nama baru: Sella

Dah kenyang melantak; Tido. Dalam kebisingan suara-suara yang tak berapa cemerlang ni dia tak ada rasa terganggu pun. LOL

Gambar ni tak boleh komen, sebab ada gambar aku.

Inilah pasangan mempelai~pengantin baru yang muda dari kami semua. :(




Ye la...ye la... mesti korang tanya apa ke bangang aku letak tajuk entry Romen Jahat?

SEBAB...

Aku suka nyanyi lagi Bad Romance. ~lalalala






Syimalicious: *Jilat-jilat diatas adalah merujuk kepada aiskrim walaupun hakikatnya aiskrim tersebut dimakan dengan menggunakan sudu.

12 ulasan:

  1. salam singgah;

    owhh tajuk n3 buat i mengaum nak tgl kan komen.
    hiksss

    ;P

    BalasPadam
  2. hahahaha.

    roman jahat=bad romance ek??

    okeyh la gak.

    nak aiskrim..... lalalala

    BalasPadam
  3. hahha..pasal bad romance rupanya..gigih buka blog nio scroll sampai bawah nak tengok gambar org kena romen ke apa..sekaliii karaoke daa..hahhaha..

    BalasPadam
  4. sepantas kilat hakak menerjah N3 kamu ni dik non! isk!! keciwa...muawakakakaka

    BalasPadam
  5. oiii tertipu lagi nyahhh..
    mencik tak kuasa.
    haha.

    BalasPadam
  6. hahaha...sudahku terdugaaa...ehehee...

    BalasPadam
  7. hahaha.. ayat intro tak bleh blah.. huhuhu.. cik jannah nyanyi lagu pe tu?

    BalasPadam
  8. salam...aku masih ingat kenangan lalu dan aku merinduimu....

    BalasPadam
  9. oi...aku jumpa hg kat pak cik nuffnang...tah la tiba2 dia timboi nama syma kamal aku try bukak ...aku tak kenai gambaq hg lain...aku jelajah blog hg...tu yg aku leh kenai hg tu...hg buat pa la ni....aku dok kerja di uitm arau nih..juruteknik ja....dok makmal awam....hg pa crita....sihat ka...bila nak mai sini....aku rindu kat hg...hang nak tau ...besday hg aku tak penah lupa....anak aku punya besday 24/11...abang aku 26/11 hg 25/11....kena dah beratoq tiga2....anak aku hat no 3 tu la...hat no 4 baru setahun.....

    BalasPadam
  10. hahaha..sungguh straight forward..i like!

    BalasPadam
  11. karok.. wahhh.. sgt best... dh brp thn aku tak me'nyumbang'kan suara ni.. harus pi jgk...

    tp x nyanyi lagu romen jahat la..

    hahaha!

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...