Cari Blog Ini

Jumaat, 12 Februari 2010

Suka "merokok"??

Merokok banyak maksud. Tapi aku tak nak ajak kawan-kawan yang membaca blog ini untuk berfikiran lucah. Kekekeke.



Hari tu bila keluar fatwa haram merokok di Pahang berapa ramai yang pening? Ala... pening kejap je tu, sebab perkara yang dilarang itulah paling best dibuat. Betulkan?

Aku dah tak heavy macam dulu. Kalau boleh nak slow down.

Apakata kaki merokok, kita check berapa banyak kita dah habiskan duit untuk rokok yang nikmatnya sementara ni.


*ini entry saja-saja namanya....




6 ulasan:

  1. sista.. pesal dlm kepala otak kta sama arineh? haha.. feez pnya entry pn sme jgk pasak rokok.. tp berlaenan mksd.. =)

    BalasPadam
  2. aku ada sikit rasa tak betul pada aku ni..
    aku kadang2 suka tengok situasi perempuan dewasa berkejaya hisap rokok masa duduk di meja makan sambil berborak2. Nampak macam best je
    Tapi bila tengok bebudak prempuan masih skolah tu menyampah la pulak.

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...