Cari Blog Ini

Rabu, 10 Mac 2010

Perkara apa yang nyaman dan melazatkan? Semestinya nom nom nom

Aku memang suka makan. Jangan peliklah kenapa aku tak boleh kurus-kurus juga.

Venue: Bangi Kopitiam, Sg Buloh

Dulu saja-saja try asam laksa ni dengan shrek kat Bangi dulu. Tak sangka marveles! Aku payah sikit nak berahi dengan laksa/ asam laksa/ laksam.

Lepas tu jadi craving sentiasa. Kalau lepak Bangi Kopitiam, macam dah tak ada benda lain nak order lagi. LOL.

Ahad lepas, dek kerana mengidam aku ke Sg Buloh, kiranya jumpa sekali acik yieha. Rindu sama dia dan asam laksa.

See, happykan muka aku? Walaupun tak ada shrek di sini, aku tetap berseri sebab nak makan asam laksa. Slurp!

Ini si acik yieha embam... Hiks! Nama dia Rieha saja je jadi pelat sebut nama dia begitu. Saya amat jeles dengan beliau kerana beliau telah banyak menurunkan berat badan. Dan dia seorang pem-blog yang tegar.

Masing-masing leka main henpon. Habit kot? Di mana-mana nak godek-godek henpon tu. Sebagai blogger tegar, acik yieha cuba untuk meng-candid gambar kami berdua.


Bila both of us perasan ada lensa kamera mengarah kepada kami, automatik dua-dua pun berposing. LOL! Very funny...

"Mana weih makanan aku ni?? Perut dah berlagu. Shanghai Bun Kaya acik yieha dah sampai. Aduh..."

Aha! Makanan dah sampai. Nyummy...nyummy...!

Tengok la... camana si cengkenit bertukar menjadi monster apabila mendapat kuey tiao sup dia. Owh ye! Cingkenit ini bernama Aslina.

Jemput makan kawan-kawan. Nom...nom...nom...

Dah lapar tak pandang kiri kanan dah. Sorry!




8 ulasan:

  1. yeayy!! first!!!

    hahahaha... laju plak kan update entry nih... hahahaha...

    BalasPadam
  2. wah wah wah.. berseri2 muka korang bila nampak makanan. =)

    BalasPadam
  3. best ye kak, nk try gak la nnt weee..

    BalasPadam
  4. aku pun spesies suka makan tapi awattt la payah benar badan ni nak naik.perut kalau ter overload barang 1 cm je pun mula lah aku rasa nak muntah...tp makan tetap makan...

    BalasPadam
  5. mcm sedap jek cima...apsal tak ajak aku join sekali...??? hehehehe...ko ni, rieha tu kan nak kuruskan badan...jgn ajak dia mkn bebanyak yer...

    BalasPadam
  6. memang nampak sangat tengah kelaparan :D

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...