Cari Blog Ini

Ahad, 22 Ogos 2010

Berbuka puasa - 12 Ramadhan bersama Ratu Poker

Bosan yang amat. Bangun pagi tadi hajat nak pergi pejabat.
Tapi kantoi. Gigi tak gosok, tak mandi sampai ke petang sebab mengadap FB.

Ish, dah tahap addicted teruk aku ni.

Tapi tiba-tiba Apple come with the idea untuk makan-makan di sekitar Kuala Selangor. Tapi malangnya Fariha tak available pula.

Lauk pauk biasa kami.
Nom...nom...nom... Sayur minyak oyster sauce, udang ketak goreng telur masin dan kerapu szechuan.

Oyster Omellete
Hari itu aku menerai (try) telur dadar tiram ni di restoran sebelah - Riverview, TAK SEDAP. Keras, terlebih tepung rasanya. But this one, Kuala Sungai Restaurant masak sangat.... best lah juga. Temptation kot.

Ratu poker yakni Cik Apple, Aslina dan saya yang menggedik.
We had chit chat. Gosip. Dan mabuk air kelapa also chinese tea.

Memandangkan agak susah si ratu poker datang ke Kuala Selangor indah permai ini, maka aku dan As berbesar hati berbelanja yang tidak seberapa untuk dia. Sebab aku percaya, bila kita tak kedekut, kita akan murah rezeki. Kan??!


Setakat ini dahulu,

 

5 ulasan:

  1. kuala selangor....
    kang esok raya malas nak balik kmpg...

    BalasPadam
  2. jangan lupa roger aku... mari la berkenal kenalan ngn aku...

    BalasPadam
  3. sorry...dah dibook...next time k...

    BalasPadam
  4. salam

    syimaaa.. kalau ginilah menunya. hehe. Makin berisi le..

    duk fikir menu telur dadar tiram? camana le rasanya..

    BalasPadam
  5. Yeaaa.. betul.. murah rejeki kan.. Alhamdulillah =)

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...