Cari Blog Ini

Sabtu, 21 Ogos 2010

Macam-macam hal ~ 11 Ramadhan

Semalam, kami ada tugasan pemeriksaan tanda harga di Param Sg Besar. Alang-alang dah sampai ke sana, kami berkesempatan berbuka bersama-sama dengan seisi pejabat di Sg Hj Dorani. Antara tempat favourite bos di Dorani Bayu Resort bertempat di Restoran D'Muara. Sementara menunggu waktu berbuka, aku ada snap beberapa gambar syok-syok sendiri.

Tempat parking sampan.
Famili potrait pun ada. Candid juga la sebenarnya.
Hampir sunset. Tapi matahari terbenam kat sebelah sana nun, tak dapat nak capture sunset
Rasanya dah 4 tahun kerja di sini tak pernah miss berbuka di sini. So aku nak pomot la sikit, harga sekepala cuma RM19.90 untuk dewasa. Sangat berbaloi dari makan di hotel-hotel yang mencekik darah.

Terlalu banyak juadah. Dan tak semua aku dapat rasa, since pakai jeans ketat kat perut.
Kenyang.

Time nak balik, kawan aku rasa macam tak kena dengan kenderaan pejabat yang kami naiki. Berhenti tepi jalan, check tengok tayar depan dah kempis. Tengok pada fizikal tak ada paku, tak ada punca yang menyebabkan tayar itu pancit.


Nak buka tayar, driver original kami boleh pula simpan semua peralatan membuka tayar tu di pejabat. Adoi la... Terpaksa panggil pomen. Kami yang gadis-gadis di arah terus ke masjid untuk program seterusnya. Terawih, ceramah dan moreh.
.
.
.
Habis program di masjid, kawan aku cakap ada orang buang angin tayar Fortuner ni. Memang sah, perbuatan kianat orang. Hish, bulan puasa pun ada manusia yang macam ni.



Setakat ini dahulu,

  

2 ulasan:

  1. Babe, gambar cantek2.. moment pun best.. Ko pkai manual setting ke, PS editing?
    Good job :)

    BalasPadam
  2. cantek gmbar...
    jeles sbb takde skill camtu walaupon suke bergambar..

    neway awk, x kire bulan puasa ke x orang yg dengki tu ada je...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...