Cari Blog Ini

Isnin, 18 Oktober 2010

Saya memang kera sumbang

Kera sumbang. Tapi tahu tak anda, bahawa dia lonely dan jadi begitu sebab sikap orang-orang disekeliling??
Kadang-kadang aku rasa seperti nak lari jauh dari orang. Tak mahu berkawan. Biarlah orang kata aku ni kera sumbang. Sebab kadang-kadang kawan ramai lebih membawa bahana. Tapi kadang-kadang mereka juga penghibur dikala kita berduka. Mana satu baik sebenarnya?

At this moment aku memang rasa nak berkurung, dan tak mahu berkawan dengan siapa-siapa. Aku tak mahu kecewakan hati sesiapa. Tak mahu sakitkan hati sesiapa. Biarkan sorang-sorang. Biarkan orang mengata perihal aku. Aku tak heran.

Leave me alone la....
Syimalicious: Aku pun tak tahu kenapa entry aku agak emo. Mungkin sebab nak kaitkan gambar yang aku capture masa shoot outdoor haritu. Boleh terima tak alasan tu? Tapi mungkin tengah beremosi dan agak stress juga sebab hari ini saja dah tiga kali makan nasi lemak. Oh gosh...!


Setakat ini dahulu,

 

6 ulasan:

  1. makan nasi lemak tak ajak.. heheh... dah la sampai kat nasi lemak tmn melati.. ehhe..

    BalasPadam
  2. syima.. itulah realitinya. Kejap kita tawa kuat.. kejap kita rasa nak terbang jauh .. kejap rasa nak nangis.. jap rasa nak lari jauh dari kesibukan ..

    Apapun yang penting luangkan sikit masa untuk diri sendiri okey ..

    BalasPadam
  3. syima.. itulah realitinya. Kejap kita tawa kuat.. kejap kita rasa nak terbang jauh .. kejap rasa nak nangis.. jap rasa nak lari jauh dari kesibukan ..

    Apapun yang penting luangkan sikit masa untuk diri sendiri okey ..

    BalasPadam
  4. tk cayer jumpa akk hr tu.akk makin kurus la.jelezz i...

    alaa akk wat jek ape rs nak wat.asalkn akk hppy!

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...