Cari Blog Ini

Sabtu, 2 April 2011

My brilliant cucunda

Aku jarang dapat masa-masa senggang di rumah. Hari ni kebetulan pergi ikut photoshoot, kamera on standby. Sejak tiga ekor cucu aku dilahirkan, tak pernah sekali pun aku buat liputan. Gambar beratus-ratus shoot tapi tak pernah nak upload. Even until now cucu-cucu aku ni tak bernama.

Si cucu bongsu (for the time being), masa mula-mula lahir dulu memang tak cantik, buruk, kurus kering. Hihihi tapi sebab As yang jaga cucu-cucu ku semuanya makin berisi. See... tengok tv pun sama-sama. Suka tengok telatah dia melangut tengok tv.


Yang kuning/oren soft ni si sulung. Aku tak berapa nak suka juga sebab kaler dan kurus macam banyak cacing masa mula-mula keluar dari perut Flora. Tapi sekarang semua dah nak debab-debab. Kuat makan. Chumell kan??


Yang lagi sekor memang super debab. Semua orang yang datang umah aku akan gomol dia. Perangai pun macam nak kerek-kerek gitu. Tak tau terkenan ikut sape... Tapi kat mana dia?


Tu dia... mana tak gemok? Asyik menetek saja kerja dia. Sian Flora, tetek tak mantap macam dulu lagi...

Comel tak mereka??


Setakat ini dahulu,

 

3 ulasan:

  1. ikut perangai flora la ni suke bergambar. :D

    BalasPadam
  2. weh, comel giler kucin ko tgk tv. cam paham jer. citer apa la yang dia berminat sgt tu. hahahahahah

    BalasPadam
  3. as: flora punya perangai ikut sape lak??

    izan: kucing kampung je beb... aku rasa kucing2 aku ni suka rancangan berbentuk game kot...hahahah

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...