Cari Blog Ini

Jumaat, 8 Julai 2011

Bapak polisi kasi BERSIH kereta saya jumpa sarung pistol

Aku dah lambat. Kata sebelum matahari terbenam nak keluar umah. Tunggu punya tunggu, tak sampai juga. Ulat perut dah menggelitik minta makan. Ok, bukan aku drive, kawan aku.

Rushing, bawa kete laju-laju nak masuk hiway LATAR. Bila perut lapar, tahap kesabaran menjadi rendah. Ada pula Myvi drive slow cipan. Letih sungguh. When we turned right menghala KL, tak noticed langsung ada ROADBLOCK. Menggelupur aku tarik seatbelt. Sampai di palang tu depa suruh kawan aku ni ke tepi. Adoi!

Kawan aku dah disuruh keluar check IC, lesen, aku relax la main henpon. I tot check biasa-biasa, pastu abg polis tu minta aku pula keluar, minta IC, selongkar beg itu ini, sampai bras-panties terburai keluar. "Maaf ye ambil masa sikit" itu je yang kuar dari mulut abg-abg polis tu.

Tapi kenapa kereta yang aku naik kena selongkar lama-lama? Bonet, bawah seat habis dia check. Sampai la dia jumpa sarung pistol.



Apa yang berlaku selepas itu??



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...