Cari Blog Ini

Rabu, 6 Julai 2011

Ini ialah Flora


Yes, for those who following my blog knew she's a cat. She is my companion since last year.

I love to see her pregnant. Sebab ketika pregnant lah, manja dia menjadi-jadi dan menjadi buntat. Aku tuan yang agak kejam sebab kurang memberi perhatian pada dia, sampai kurus keding dek kerana makan sekali sehari.

Maafkan Mommy, Flora.

Tapi aku tak berapa setuju bila dia membuntingkan anak tah sape-sape. Konon-konon aku nak kahwinkan dengan kucing-kucing kasta tinggi, tapi tak dan.

Ini gambar dia tengah membungkang di kala pembuntingan pertama beliau. Gebus tak?

Nanti kita cerita lagi.

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

2 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...