Instagram Shots

Isnin, 15 Ogos 2011

Apa nak buat??

mendung
jalan basah. sejuk!
Tak kan nak tidur lagi??

Baca buku/majalah? Karang mesti terlena juga.

Cuaca sebegini hanya memungkinkan aku untuk sambung tidur. Letih lah tidur berjam-jam. Tiap kali aku balik sini, cuaca mesti sejuk dingin macam ni, kuyu je mata ambo.

Sedangkan status dan tweet kawan-kawan lain asyik kata panas membahang, di sini lain pula ceritanya. Semalam lagi dahsyat. Berapa kali trip karen sebab kilat sabung menyabung dan guruh yang maha kuat.



*menguap buat kali ke 88*


Owwh! What a cloudy and gloomy day. Bila masa nak pergi sopping pun tak tau.



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

#ArianiHijabRun2016

Achievement baru?!! Eh tak juga. Acara larian tanpa suami. Gigih nak dapat shawl percuma masa register aritu, tapi bila tengok bib dah nom...