Instagram Shots

Ahad, 14 Ogos 2011

Nak raya kena semua baru ke?

Kesian kat mak. Dapat anak kerja pun gaji tak besar. Aku maksudkan diri aku la tu. Tiap kali raya, pakai je barang yang sama, ulang-ulang.

Tapi selagi boleh pakai, tak rosak, tak buruk buat apa nak tukar-tukar kan? Itu pendapat aku la. Jadinya... Tahun ni kalau ada rezeki mahu cari curtain baru kot. Hehehe... dan bukan aku yang sponsor.

Warna apa yang cantik untuk hall yang guna perabot kayu berukir? Blank sekejap. Perabot di hall pun memainkan peranan untuk pemilihan warna langsir. Ataupun tukar perabot tu dengan couch yang lebih up to date? Lagi byk pakai duit kan...?

*tengah pening pilih warna dan costing





Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...