Instagram Shots

Jumaat, 26 Ogos 2011

Pandai panjat, tak pandai turun


Ni si oyen, degil, nakal, suka berebut time makan dan tak comel. Tapi sebab dah bela dari kecil kena hadap juga lah kan??

Tengahari tadi balik rumah jap, tetiba bunyi terngiau-ngiau macam bermasalah sgt. Cek dalam longkang tak ada, cek dalam tempat letak sampah (mana tau jiran sebelah sabotaj) tak ada juga. Langut-langut tengok atas bumbung.

Pelik la pula si kucing ni, pandai panjat naik atas sana tapi tak reti nak turun. Nak cari tangga celah mana. So aku buat direction suruh ikut turun tempat yg relevan guna kayu, tapi si oyen ni tak habis-habis mengiau.

Lantak dia, biar dia turun sendiri. Haha





Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...