Cari Blog Ini

Khamis, 25 Ogos 2011

Saya, pari-pari DiGi yang dapat jemputan berbuka bersama Nuffnang.

Dapat email dari Nuffnang. Betul ke ni? Ke spam??

Macam mimpi. Tak sangka tweet aku tempohari di-perasan (noticed by) oleh Nuffnang. Saja cuba nasib.

Apa yang aku tweet hari tu??

Tak ingat, kena godek semula.

Sekarang perasaan bercampur baur, takut ada, malu ada, gabra ada, excited ada...ye la, nak berkumpul ramai-ramai dengan para DiGi Angels yang sorang pun aku tak kenal.



Hurmmm we'll see how. Jumpa di The Bee petang nanti...!



*nak pakai baju apa nanti?? Adoii blank!

Any idea??





Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 ulasan:

  1. salam singgah and salam kenal.. nice jumpa u tadi.. :)

    - madammondoq -

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...