Cari Blog Ini

Rabu, 7 Disember 2011

Fuhhh! Berhabuk dah....

Been reading back my old entries. Last written on September 2011. Lama betul aku lupakan blog.

As usual, gangguan pada emosi selalunya akan drag everything. Aku jadi malas nak menulis, walaupun banyak benda aku nak share dalam blog ni. Orang lain, busy mcmanapun gagah juga meng-update.

Anyhow I will try to look after you "Syimalicious", more frequent.

Disember melambai pergi, and looking forward Januari 2012. Cepat betul masa berlalu. Dah setahun dah. Misi aku tak berjaya dan macam tak akan berjaya. (lemah semangat...)

Yup 3rd quater of this year ni hajat nak bertudung. Secara istiqamah. Tapi tak tahu la. Nak cuba perlahan-lahan. Memang ke pejabat dah bertudung pun tapi bila free leisure selalu tak pakai lah...

Okey dah merepek tahap maksimum.

Hari ni, pagi ni permulaan yang sangat baik... Sebab kena "titik" dengan bos. Padan muka sendiri.

Mood: Sedih dan rasa bodoh yang amat.

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...