Cari Blog Ini

Ahad, 25 Disember 2011

Layan emosi lagi... :)

Aku tak berkesempatan pun untuk tengok movie Twilight yang baru ni. Best ke? Lagipun cerita meleret macam ni, mana ada skandal-skandal aku nak layan cerita emosi bongok macam ni. Nak layan seorang tak feel pula kan??

Malam ni aku bukan nak buat review movie, just nak kongsi yang aku baru mula suka dengan lagu soundtrack cerita cinta vampire ni. - A Thousand Years; by Christina Perri.

Ni semua insiden orang share-share dalam FB pasal video slideshow budak perempuan 19thn yang diproposed oleh tunangnya dan menggunakan lagu ni sebagai background music. Alololo tersentuh hati mak tau...






The wordings!!

Tiba-tiba aku terasa terawang-awangan. Macam berada di alam percintaan. Keep listening to the song again and again. Tapi, untuk siapa perasaan aku tu?? <--- sila abaikan soalan ini kerana ini adalah sindrom nak melangkah ke alam 3 series dalam beberapa hari lagi. Counting for year 2012.. :'(

Heart beats fast  Colors and promisesHow to be brave  How can I love when I'm afraid to fall




x o x o,





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...