Cari Blog Ini

Rabu, 1 Februari 2012

Aktiviti persundalan di taman aku

Aku baru balik kerja. Selalu mesti Flora yang sambut. Ini bunyi suara saja.

Rupanya....

Owh! Tidak.... Flora baru saja habis pantang.
Semua buaya bertopengkan kucing tengah stanby kat bawah.
Flora dalam bulatan.

"adik pandang-pandang, pandang siapa...?"
"nak geget sikit... kuis-kuis dulu..."
Ready??
Action!!
Kemudian aku datang terjah. Saja dengki pada mereka. Haha. Bertempiaran semua lari, sambil mengiau gatal nak mengawan. Termasuk Flora... patut la kebelakangan ni kalau aku kurung dalam rumah, dia punya meroyan rasa nak pukul saja. Bila Flora tak dapat keluar, dia gigit kaki kita.

Biadap dengan mommy ye??
Okey Flora! Tell mommy, u want A or B-??


 until then.... bye!

1 ulasan:

  1. like i always said, the best way is to spay them syima..binatang ni dia mana tahu apa2..kalau dah terberanak banyak sangat sampai tak terkawal, tak terjaga, mudarat dia balik, seolah2 kita kejam sebab tak bagi perhatian yang sepatutnya, ye la macam mana nak bagi perhatian kalau dah banyak sangat...

    so langkah awal baik kasikan kucing kesayangan ni. Bukan nak kekang nafsu, tapi langkah awal dan sepatutnya supaya nanti populasi kucing ni terkawal..

    hukumnya harus..boley check website jakim.

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...