Cari Blog Ini

Sabtu, 25 Februari 2012

I am his CHUBBY ♥

*ini bukan entry orang yang sedang bercinta. This is more to a note to myself for future reference or rememberance.

The (selective) sms-es said:-

1039am: Jaga diri baik baik. I syg u

1427pm: Yang , jgn peduli org kata. Nanti u sakit. Everybody hv right to live happy and choose their love one. Kan ?

1429pm: I love every moment spent time with u and i dont care what people talk about us. As long i'm happy with my chubby i'm fine

1430pm: I suka cara chubby. Ur strong, loving, caring, joker and pelik. Hahaha i syg u

***

credit to Googles
Kadang-kadang aku amat appreciate compliment, kadang-kadang tak. Hati mudah hanyut dengan pujian. That's why I try to avoid. Tapi hati juga nak kan kata-kata yang best untuk dijadikan perangsang bagi meneruskan hidup. (Put aside jap zikir makanan hati dan rohani- I'm not going to discuss about religious matter)

Ahhhh! Bila hati tengah berbunga semuanya indah. Kan? Dapat sms macam ni; "indah betul bunyi kentut kau tadi" ataupun "kau tau tak bulu idung kau tu yang membuatkan kau comel?" maka kita pun terawang-awangan. Sungguhkan?

Aku bukan hadap sangat sms atau mesej yang terlalu jiwang berkarat, cukup sekadar ayat-ayat biasa, yang terang maksudnya (straight to the point). Tak perlu ayat poyo macam "Saat malaikat menghampiriku dia bertanya padaku “apa yg kau inginkn hari ini? Aku menjwp “tolong jage org yg membaca mesej ini. “kerna aku SAYANG DIA”" - kan senang taip je I sayang you. Owhh! lupa masa aku muda remaja dulu, aku pernah lalui semua ni. Mungkin kesan dari penuaan aku tak boleh terima sangat sms-sms seperti ini.

Anyway, you've made my day. Ada orang perasan I look better and happy these days. This is all because of you. Your positiveness and your love aura. I nak positive aura lagi, more love, more brain wash (hehehe), more and more from you.

After all, I am ur chubby yang peliks kan??

Thanks also for paying my bills. Psst, I love you.


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...