Cari Blog Ini

Selasa, 28 Ogos 2012

Hari raya dan harijadi mak

Benda-benda yang tak plan ni sbenarnya menarik. Sangat mengujakan.

Kebetulan my sepupu dari Port Dickson turun berjalan ke JB dan kebetulan aku dan adik aku ada misi ber-shopping di Taman U maka terbelilah kek harijadi mak. Birthday dia jatuh pada bulan puasa, anak-anak tak ramai yang boleh balik masa itu.

Mak fussy sikit pasal kek, yang tak ada tanda halal tak mahu makan. Jadi beli kek coklat di Season. Walaupun tak ada big celebration, aku pun tak ada masak-masak bagai, berkumpul macam ini sangat mengembirakan.

See, main suap-suap gitu. Reaksi muka abah bila jari dia kena gigit. Haha!

Eh, nanti seminit. Malam itu kami makan nasi ayam penyet Bibik yang sambal dia pedas menyala. Ada ke perkataan pedas menyala???

Up gambar yang ada dalam HP dulu.

Later. XoXo





1 ulasan:

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...