Cari Blog Ini

Isnin, 13 Ogos 2012

Pengacara Imam Muda dengan Ustazah Pilihan

*Tukang ambil gambar parkinson
Lawatan yang tak disangka ke pejabat, ingatkan rombongan para Imam Muda Musim Ke 3 datang sekali, rupanya ahli keluarga ustaz sahaja.

Aku perasan aku selisih dengan seorang lelaki berjubah di toilet tadi, tak sangkalah ustaz ni sampai ke sini.

Hew... hew... hew...

Haruslah bergambar beramai-ramai. Kami kunun-kunun peserta ustazah pilihan gitu. LOL!

By the way, mereka ke sini sebab ada TTPM hearing, tak tahulah kes apa. Semoga pihak yang benar sentiasa dilindungi.


:')

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...