Cari Blog Ini

Rabu, 15 Ogos 2012

Tinggal 12 jam untuk kenyang dengan RM1

Hari ini nak jadi juruhebah tak bertauliah untuk Abang Burn. Kenal Abang Burn tak? Dia bukan gitaris mana-mana kumpulan rock, bukan penyair, bukan juga finalis Imam muda.

Rugi korang kalau tak kenal.

Jangan berlengah, cepat-cepat plan ke Taman Dagang punya area malam ni sebab Abang Burn buat amal jariah offer burger bakar cuma RM1. Gerai burger mana berani offer Burger Beef Cheese RM1??


Okey, jangan nak order lain. BURGER BAKAR BEEF CHEESE saja. Tapi satu orang satu burger. Tapi kalau pandai undercover try la pakai wig, mana tahu dapat lagi sebiji burger lagi. Ingat ye, offer cuma dua jam saja, berakhir pada 12.00 tengah malam. 

Nasib rumah aku jauh, kalau rumah area Ampang ke, PJ ke, memang aku terjah pergi sana. Siapa-siapa yang pergi makan di sana, tolonglah makan untuk aku ye?? Sob....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...