Cari Blog Ini

Selasa, 28 Ogos 2012

True color...

Yeah! Bravo!

At last telahan aku itu betul. Banyak ragam manusia ciptaan tuhan ni.

Lelaki memang dicipta untuk bersifat tamak dan mendominasi. Bukan setakat itu, kalau bab perempuan pun tak pernah cukup satu.

Depan yang halal di rumah tu pijak semut pun tak mati. Jaga hati dan perasaan katanya.
Haih... Hebat di dunialah nampaknya. Selagi boleh aniaya orang dengan kehebatan duit, pangkat dan kuasa...

Silakan... Aku dah tahu sangat taktik murahan kau tu.

Put all the blame on me. Tuduh sana sini. Dah abih modal nak kenakan aku. Ungkit segala macam yang ada.

Terima kasih. Letih dah.

Buang masa... Bosan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...