Cari Blog Ini

Ahad, 10 Februari 2013

Jauhnya kita terpisah pakcik oii!

Mula la nak bersyahdu. Rasa sayu betul. Dahlah tak berpeluang nak menghantar dia ke KLIA.

Mujurlah tadi pakcik call. Sebelum departure jam 3pm tadi. Walaupun tak sempat nak buat penggulungan ucapan akhir kerana kredit public phone telah habis, tapi rasa lega sebab sebelum pemergian pakcik dapat dengar suara dia dulu.


Jarak kita 10,787km pakcik sayang. Sob.
Saya berdoa supaya pakcik dan grup selamat pergi dan selamat pulang. Beribadatlah bersungguh-sungguh. Gunakan peluang ini untuk doakan masa depan kita, (kalau ada). Saya ni bila nak dapat peluang sebegitu.

Tak apa. Dua minggu saja. Sekejap saja tu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...