Cari Blog Ini

Khamis, 12 September 2013

Betul ke aku nak kahwin?

Lama aku mendiamkan diri. Membiarkan blog ini keusangan. Peningkatan umur dan perubahan hormon membuatkan aku makin malas untuk berkongsi cerita dengan public.

Eh ye ke? Aku lebih teruja berkongsi cerita di alam Instagram.

Ok, berbalik kepada tajuk posting kali ini. Yes, aku akan berkahwin. (Seriously??)
Sebenarnya sampai sekarang aku masih belum percaya dengan keputusan yang aku buat ini. Betul ke??

Sebenarnya isu kahwin ni dibincangkan secara serious seminggu sebelum Aidilfitri. Keputusan yang tiba-tiba. Tapi keputusan ini belum dapat persetujuan parent aku. Rasa nervous nak bagitahu. Malu kot. Hahaha (ketawa gatal). Tapi aku dah hint-hint pada adik-adik perempuan aku. Ingat nanti balik cuti raya baru bercerita dengan mak. Mak dulu ok??

Bismillah...

update on: 20/8/2013
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...