Cari Blog Ini

Rabu, 30 April 2008

Why PHAT GURLZ??

Have u seen Phat Girlz Movie?

If u r one of the big-size-chick-but-yet-so-cute,(gewdik je kan??) i recommend u to watch this movie. I'm not a movie freak, but after watching this movie (Starmovie kot?) i felt like, there's nothing wrong being fat.. Ops!! PHAT to be exact.

P.H.A.T stand for "Pretty, Hot and Thick"... Boleh macam tu?? Tak kisah la orang nak cakap apa pun, sbb aku adalah aku. I can't be anyone else. Aku tak leh berangan nak jadi superstar yang hot, glamor.

I got my own look which is...Pretty!! hahahaha mati la aku, perasan sendiri. Tp mmg kiut la. No offend! Eh??! Pretty ngan kiut tak sama eh?

Ada aku kesah??

Sometime I may look HOT. Kan?? Aku tak cakap, orang yang cakap...And not to forget, i'm THicK. Tebal dalam erti kata sedap di peluk. Boleh mcm tu? So dengan semua kombinasi yang ada jadi la aku = P.H.A.T.

Muahahahah!

Later...

4 ulasan:

  1. citer ni sangat best...
    ley layan banyak kali tanpe jemu...

    thick pon bley jadik stylo...

    so...mari kiter berasa yakin dengan diri sendiri...haha!!

    BalasPadam
  2. betul2! orang badan besar tak leh ada rasa rendah diri... kita pun chanteque jugak aper??

    BalasPadam
  3. org berbadan besau ni selalu lebih 'maju ke depan'.betul ke????kuang...kuang....

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...