Cari Blog Ini

Rabu, 4 Jun 2008

One word only...

Late night yesterday, i received a message from En. Scuba. I would like to call him En. Scuba because he's into scuba-diving. So... this was his message which then i forwarded to my friends.

"Ceritakn ttg diri saya dlm SATU pkataan, cuma 1! HTR pd SY n htr sms ini pd rakan awk yg lain & lihat brapa byk benda pelik n bgs org fikir ttg awk. Cubalah, Best!"

It's funny ok??! When i got their feedback, and these are what they said:-

1. SAVOC Neeney >>> notty!
2. Pn Afrida >>> stylo
3. Zul ex-UiTM >>> tembam
4. Cikgu Ayu >>> brutal!
5. Lanz Flaky >>> gemuk!
6. Cik Fais >>> friendly
7. Cik Sab >>> scandal!
8. Cik Rieha >>> beautiful 
9. Daus (ex-UiTM) >>> unpredictable
10.Hasli (ex-SMTK) >>> seksi
11. Kadir >>> sweet

Tapi ada jugak yang ke-sengal-an:-
12.En Husna >>> nk crita ttg apa?

adeh....

Tapi Chenta hati ku kata >>> loving
mesti la kan?? aku kan pari-pari romantik?

4 ulasan:

  1. oittt letak la blog ku punyer kat fav blog ko ek...tq...

    BalasPadam
  2. haha!!
    memang best mende nih...
    dapat balik feedback pun bukan2 je

    1-raihanah>> cute!
    2-aru izwan>>awak best...
    3-nofa>>b.i.j.a.k
    4-taufeeq>>cute
    5-black>>baik
    6-rteenz>>sengal
    7-kaiyo>>busuk!
    8-bazilah>>kecik
    9-apitz>>asler
    10-jalila>>cute

    hue3x!!!

    BalasPadam
  3. Tapi Chenta hati ku kata >>> loving
    mesti la kan?? aku kan pari-pari romantik?--->mesti la,takkan dia nak kata bengong ke,bingung ke,cacat ke...apa da....cinta semuannya indah belaka...

    BalasPadam
  4. ye tak ye jgk kan... kang sentap plak kalau dia cakap aku bengong... huhuhu

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...