Cari Blog Ini

Isnin, 7 Julai 2008

Pssst... cheq nak habaq mai sket!

You people want to know something ah??! I don't know how to react with this story, that's why i need you people to gimme the opinion.

Memang by right i'm staying alone. Not to say alone, tapi sebab my housemate ini student, so i consider myself staying alone lah. The fakap thing is when people talk at our back, saying bad thing with the bad intention of course.

It happened when i offered "some people" to stay at my house. Hello?? If i don't have you people to stay with me, i really don't give a damn. I can still afford the rent, Astro, house phone bill, electricity, etc. I can pay them with my salary!

Ada ke patut, hujah mereka mengatakan aku duduk seorang sebab aku adalah gadis bermasalah. No such thing! They made a huge mistake for judging me like that. Because i'm being too perfectionist, i think they can't handle it professionally or because i got the master-room for myself? Aku terfikir juga apa yang aku buat sampai dorang buat satu andaian yang bukan-bukan. Kena sampuk ke wei??!! Aku fikir sebab rumah aku dah complete, jadi korang datang cuci kaki je masuk, tapi rupanya pemikiran korang ini agak sempit.

Excuse me guy!! My previous housemate which is great then you guys, boleh menyewa dengan aku dengan satu fahaman dan sebulat suara. Lama okeh?? Apa masalahnya?? Aku ke?? And my current housemate pun tak de hal dengan aku macam tu. Kalau tak puas hati, tegurlah. Jangan diam, bisu seribu bahasa, then sampai bila-bila i could not change! Inilah manusia, bila tak suka kutuk belakang, but then bila kena tegur melenting. I can accept all critize, but tell me in manners lah. Kau janganlah pula nak tunjuk gangster kan? Bodoh betul!! We are big enough, so think wisely.

Marah nih....

2 ulasan:

  1. itu lah... apasal orang lain tak macam ko..? agak-agak tak puas ati kita one-on-one. girl talk. mudahkan cara. ini cara pengecut...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...