Cari Blog Ini

Rabu, 10 September 2008

Happy Birthday Dear!!




Cuba teka birthday siapa yang aku nak celebrate sangat ni??

Cepatlah teka....!!



5...
4...
3...
2...
1...
Korang kena teka ok?



Hari ini aku tak sempat nak update apa-apa cerita sebab dari pagi dah hectic semacam. Banyak sangat kerjanya sampai macam-macam jadi.

Cerita aku semalam tentang pakcik tu, tak sangka hari ini dia terus berdesup datang ke pejabat. Nampak sangat aku garang bercakap dalam telefon. Tapi aku suka fast-response yang diberi oleh pakcik tersebut. Kalau sempat aku bercerita lagi tentang pakcik itu.

Macam tak sempat nak update cerita lama-lama. Ni pun baru sampai rumah, nak siap-siap mandi untuk pergi berbuka.... dan sambut hari tua seseorang!!

1 ulasan:

  1. apa ni sume blog main teka2 ni...
    mmm.. ni konfrim la besday chenta hati kalau tak, takkan la beriya2 nk selebrate. tol tak?

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...