Instagram Shots

Jumaat, 19 September 2008

Padan muka!!


Tahniah kepada Bahagian Teknologi Maklumat KPDNHEP kerana anda berjaya merealisasikan impian saya untuk mem-block laman friendster.

Kenapa saya terlalu gembira??!

Kerana saya tahu warga KPDNHEP ramai yang tidak membuat kerja oleh kerana sibuk dengan friendster, contoh sibuk yang saya maksudkan create layout baru, masukkan lagu ke dalam page layout, upload gambar baru, usha gambar friendster's owner yang lain lepas tu kutuk-kutuk, dan sebagainya.

Saya suka laman friendster dah kena block. Harap lepas ini block -> Mudah.com.my, Tagged, Facebook dan sebagainya yang boleh mendatangkan leka dan lalai sewaktu bekerja.

Mesti pula korang pertikaikan tentang saya menggunakan masa pejabat untuk update blog. Salah okey??!! Semua ini saya buat auto-publish dari rumah. Masa siang saya sibuk dengan kerja luar ataupun mengemaskinikan fail-fail unit saya. Saya memang sibuk di pejabat.

Jadi harapan saya supaya pihak BTM block lagi laman-laman yang tak berkaitan.

Ku bahagia...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...