Cari Blog Ini

Jumaat, 19 September 2008

Padan muka!!


Tahniah kepada Bahagian Teknologi Maklumat KPDNHEP kerana anda berjaya merealisasikan impian saya untuk mem-block laman friendster.

Kenapa saya terlalu gembira??!

Kerana saya tahu warga KPDNHEP ramai yang tidak membuat kerja oleh kerana sibuk dengan friendster, contoh sibuk yang saya maksudkan create layout baru, masukkan lagu ke dalam page layout, upload gambar baru, usha gambar friendster's owner yang lain lepas tu kutuk-kutuk, dan sebagainya.

Saya suka laman friendster dah kena block. Harap lepas ini block -> Mudah.com.my, Tagged, Facebook dan sebagainya yang boleh mendatangkan leka dan lalai sewaktu bekerja.

Mesti pula korang pertikaikan tentang saya menggunakan masa pejabat untuk update blog. Salah okey??!! Semua ini saya buat auto-publish dari rumah. Masa siang saya sibuk dengan kerja luar ataupun mengemaskinikan fail-fail unit saya. Saya memang sibuk di pejabat.

Jadi harapan saya supaya pihak BTM block lagi laman-laman yang tak berkaitan.

Ku bahagia...

6 ulasan:

  1. wahaha!! chaiiyyook2x!! pasni tader dah la aduan yang akan diabaikan kan? hihi...saye pun suke jugak~~~!!!

    saye sebagai saksi kak syima update blog beliau dari rumah...iaitu menggunakan laptop saye...mwahaha!!

    saje je nak nyelit...akak...arini saye malas gile nak gi kelas...dah la terlambat bangun...huhu...dah ponteng kelas untuk hari ini...haha...mase saye sangat la banyak kat umah nih...hihi~~

    BalasPadam
  2. salam syima,
    Bila kita berada di kalangan pentadbir, kita akan berfikir secara positif untuk kemajuan organisasi.. kita juga akan risau dengan persekitaran yang boleh menjejaskan produktiviti...

    BalasPadam
  3. wahhhhh..bersungguh2 anda block kan segala2nye ye..hahahaha,..bagos!!

    BalasPadam
  4. as ~ kerap sgt as dgr akak membebel pasal budak ofis ni kan..?

    cikgu rashid ~ betul, sekiranya perkara ini tidak dibendung, akan menjejas kat produktiviti. tp ramai yang mengomel " lepas ni bosan tak hiburan". Apa motif mereka berkerja? gaji buta?

    Dani ~ memang sy bersungguh2. dan hati sy riang ria kerana berita ini...

    BalasPadam
  5. Setuju. Kerja rumah buat kat rumah, tetapi kerja pejabat buat kat mana-mana pun boleh (kat rumah sendiri, rumah mentua, cyber cafe, masa cuti etc.)

    BalasPadam
  6. dugong ~ hurm... ko keje ape? macam best je bunyi...bebas bekerja di mana-mana. penulis novel ker? atau reporter??

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...