Cari Blog Ini

Jumaat, 24 Oktober 2008

Hingus siapa itu?

Ok...
Aku senyap dua tiga menjak ini.

Aku sibuk. Sibuk dengan preparation open h0use ofis tadi. Tapi berjaya dengan bangganya.

Semalam aku hampir kena parkinson sebab kena masak bubur caca dan bubur pulut hitam. Aku tak tau nak buat sebenarnya. Mujur ada kawan-kawan.

Orang lain yang penat lebih-lebih tapi aku yang macam nak demam. Drama sangat! Sekarang aku berhingus dan sengau, kerana titisan hujan yang makin tak menentu masa.

*Aku nak upload gambar open house office nanti.

6 ulasan:

  1. wah wah wah... makin expert dalam bidang masakan skang ni no... baguih la lagu tu. tunjuk mai skit gambar yang hang masak tu...

    BalasPadam
  2. expert?? tak de maknanya... aku jadi mandur... kawan2 aku yang memasak...

    BalasPadam
  3. hahaha.. buat bubur caca pon nyaris2 kena parkinson ek?!

    BalasPadam
  4. emilia ~ mmemang nyaris-nyaris parkinson la... sbb mana pernah buat bubur untuk majlis besar macam ni.. selalu masak untuk 4-5 orang je...

    BalasPadam
  5. MHA Hamzah (Zul) ~ hingus.. Awat? hang tak de hingus ka??

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...