Cari Blog Ini

Rabu, 15 Oktober 2008

Kasih Yang Tak Dianggap


aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

selalu itu yg kau ucapkan padaku

reff:
sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah

aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

repeat reff

sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah

repeat reff





* Aku kecewa dan gundah gulana

4 ulasan:

  1. Kalau aku reti main gitar dan nyanyi2 boleh gak aku hiburkan kau yang gundah gulana tu :-)

    BalasPadam
  2. Akan terasa sedih bila malam pekat tanpa di cahayai dengan kerdipan bintang-bintang...

    BalasPadam
  3. best lah lagu ni..! saya mmg suka indonesian's band. :)

    BalasPadam
  4. dugong ~ murninya niat ko tu... tapi tak pe... biar lah aku bersedih sorang diri... huahuahua... i tgh cuba cool ni

    cikgu rashid ~ perlunya bintang untuk menemani kita dari kesunyian

    lovechenta ~ ada masa lagu indon ni menyusuk jiwa...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...