Cari Blog Ini

Selasa, 7 Oktober 2008

Masih lembik

Mesti semua orang masih dalam bahang suasana hari raya. Aku pun. Aku baru saja balik dari JB semalam. Letih. Highway tak jamn pun tapi kerana hujan lebat, trafik agak slow. Actually travelling amat memenatkan. Mujur sangat aku tak balik kelmarin. Ada yang sampai 15jam atas jalan terperangkap dalam kesesakan lalu lintas. Kesian.

Cuma aku pelik, bila aku nak demam ni??

Masih tak mampu nak upload cerita dalam blog. Letih bangat. Mata pun dok kuyu-kuyu kat pejabat ni. Nanti dah segar bugar kita cerita-cerita ok?

6 ulasan:

  1. la.. raya kt skudai ke? dh dkt lah tu... hi hi. saya dh start dmam. smlm selsema & pening. arini kepala pening lagi & start nk panas. demam lah tuuuuu.. hi hi.. :)

    BalasPadam
  2. Aku pulak tak sempat nak melembikkan diri... kucar-kacir balik hidup kat pejabat dengan site banyaaakk kerja daa.

    Oit oit.. Syima, gambar dim sum kau tu menarik aaa walau pun puasa dah berlalu tapi tengok gambar makanan tetap goyah aaa hahahaha

    BalasPadam
  3. akak cume lembik je...tapi saye plak yg dah rajin2 tak sihat...jap2 nak demam...jap2 pening2...skang ni da selsema teruk...tadi pun gi kelas yg 2nd part je...sebab nak bangun pagi2 tadi tak larat...kepala berat gileee...

    BalasPadam
  4. org sume tanak demam ko plak nak demam. aku dok demam ni. ko nak ke???

    BalasPadam
  5. Skrng ni dh okey ke?
    Mana citer2 psl raya.. gmbr raya? Nk tgk.. nk tgk..

    BalasPadam
  6. iskandar-aziz.blogspot.com

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...