Cari Blog Ini

Selasa, 25 November 2008

Aku rasa femes bila kena Tag

Hahahahahaha tajuk entry tak boleh blah! Aku perasan?? Ada aku kesah lalat punya rasa?? *matilah kena hurung nanti...

Aku kena TAG lagi. Yer, hutang dengan mak budak ni pun tak bayar lagi.



This time i was tagged by hOOdedLicIOUS. Award ni dia buat khas untuk:

  1. mereka2 yang berani menyuarakan pendapat tanpa takot kena bantai dan maki hamun oleh blogger2 lain..
  2. mereka2 yang boleh dikategorikan sebagai laser @ mulut tak bertapis ..(thee hee..jangan marah ya)..
  3. mereka2 yang tak pernah hipokrit dalam penggunaan bahasa dalam setiap entry mereka..
  4. mereka2 yang selalu jadi diri mereka sendiri dan tak pernah cuba nak jadi orang lain atau pretend to be good as angle padahal teruk nak mampos..
  5. mereka2 yang sentiasa tonjolkan diri mereka sebenar dan bukan berlindung disebalik bayang2 mereka sendiri..
  6. mereka2 yang tahu kekurangan diri dan mengaku kelemahan diri mereka..dan
  7. mereka2 yang berani kerana benar..dan tak pernah takot walaupon mereka bersalah..(ade ke cam tu)..thee hee..berani kerana benar jer..sila abaikan sentence yang satu lagi tu yer..

Ini kata dia, apa kata korang? Aku tak seberani yang korang nampak. Aku penakut. Mulut je cabol. Hiks! Apa yang aku exposekan kat sini cuma 30% bahasa yang aku gunakan. Pengsan kang kalau korang dengar butir-butir bahasa 'bunga' nan indah dari aku ni.

Akhir kata : Mulut biar sial, hati mau baik. Jangan pura-pura baik, tapi perangai macam sial. Lu pikir la sendiri Nabil!!

6 ulasan:

  1. syima,
    tAHNIAH dapat award ni.. hehe

    BalasPadam
  2. ko mg layak syima dpt award nih.dulik org nk ckp apa..yg penting kita tk hipokrit ala2 manja n sopan gitu..jadik diri sendiri kn...akak suka ko lh syima...

    BalasPadam
  3. adakah aku tergolong dalam golongan2 ni?????? aku rasa aku ramai je kwn nagn mulut mmg cabul, termasuk la ko ngan farah. hahahahhah

    BalasPadam
  4. fuh....cayalah sis....
    kite suka pepatah kat bwh skali tu....suke sgt....lengkali leh pinjam ehhh!!!hehehe

    BalasPadam
  5. sila lah pinjam.. buat pedoman!!
    Mulut biar sial, hati mau baik. Jangan pura-pura baik, tapi perangai macam sial.

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...