Cari Blog Ini

Selasa, 25 November 2008

Kad birthday yang ke 26th


Aku terharu dengan ucapan kata-kata perangsang dan ucapan hari jadi sepanjang hari ini. Aku tahu korang menghargai persahabatan. Terima kasih!

Aku menangis... olok-olok... bukan sebab terharu dengan kad birthday ni, tapi aku menangis kerana menahan kesakitan gigi yang tak terkata tapi dalam versi olok-olok. Tak rawk la menangis. Terima kasih As kerana bersusah payah dan bersekang mata untuk create kad itu. Sangat warna warni, mentang-mentanglah kita berjiran dengan En Ravi. Well, warna-warni itu perangsang untuk aku pulih dari luka kena operate tu. Thanks!

Sangat cacat untuk meng-update apa-apa lagi.

4 ulasan:

  1. mana ader bersengkang mata...takyah sengkapng pun...celik jaa...

    BalasPadam
  2. masih tk trlmbt kn akak nk wish gak kt syima nih...happy bday ye...cpt lh sembuh gigi tuh...akak plak yg risau..

    BalasPadam
  3. weh, aku da nk masuk 27 da ni weh. hang baru nk masuk 26.

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...