Cari Blog Ini

Jumaat, 12 Disember 2008

Dia kata tak sedap :(

Aku nak merajuk. Sedih tau. Sob...sob...

Entry aku hari ini nak pakai bahasa sopan.

Saya susah payah buat puding castard + coaktail. Saya bubuh dalam tuppeware plastic yang free yang boleh masuk microwave tu, dengan harapan bila awak makan puding saya ini awak akan cakap SUKA macam awak makan puding ini. Tapi saya gagal menawan hati awak bila awak kata "Puding ini masam."

Langsung awak letakkan bekalan yang saya bawa tu atas meja saya, saya makan sorang-sorang. Sampai habis.

8 ulasan:

  1. ala cian dia..takpe, masak lagi, sampai shedappp!

    :)

    BalasPadam
  2. signorina syima..
    mungkin dia bergurau tu...
    jangan sedey yer..
    kalau dia kata masam tu mungkin juga citarasa dia lain...:)

    saya pun pernah org kata saya masak tak sedap...uhukkkk...

    BalasPadam
  3. Alalala... majuk juga ekk.
    syima, baguslah tu. mungkin dia bercakap jujur tu.. 'masam' kat lidah dia tak semestinya masam kat lidah kita.

    Tapi tak sepatutnya dia letak balik dan tak jamah sikitpun.. ishhh dush!!!! orang tu.

    BalasPadam
  4. ohh..kena ayu2 masuk sini arinie =P

    alalaaa..majuk lak die
    xpe..nanti try lagi ek
    nak mo majuk2 da
    buruk
    hehee..buekkk =P

    BalasPadam
  5. kak yong : tak pe akan ku cuba lagi.. lagi pun puding tu 1st time buat sendiri tanpa pertolongan mak..

    anntaj : bergurau?? mungkin la kot. tapi mulut ai cakap sedap je puding tu

    cikgu : itu lah.. bila bila cakap tak sedap tu, tersentak jap jantung saya... heheheh drama je tu..

    zuris : aik pujuk kita macam baby plak.... heheheh biasa percubaan pertama tak semesti nyer berjaya

    BalasPadam
  6. hehehe...
    Haruslah ko mencuba...dan terus mencuba sehingga bejaya ye cik syima... :)

    BalasPadam
  7. Hehehehe!!! Takpela...Tu maknanya ko kena masak lg smpi jd sedap...Pttnya ko berterima kasih kat dia sbb bg fair comment pastu tak hipokrit...Klu dia hipokrit, then fikir nak jg hati ko jek, lagi ko naye hokey...

    BalasPadam
  8. Hehehehe!!! Takpela...Tu maknanya ko kena masak lg smpi jd sedap...Pttnya ko berterima kasih kat dia sbb bg fair comment pastu tak hipokrit...Klu dia hipokrit, then fikir nak jg hati ko jek, lagi ko naye hokey...

    BalasPadam

Do you want to comment or critic? Sure i don't mind. Thanx anyway...

Salam Kenal

Ramai yang baru menjadi rakan saya di muka buku sejak akhir-akhir ini. Jadi izinkan saya untuk perkenalkan diri. Hai, saya Syima atau senang...