Instagram Shots

Khamis, 29 Januari 2009

Kenapa ek?

Budak harga aka degree holder yang makan dalam.

Aku ingat cerita pasal puaka-ni-yang-rapik dah habis, rupanya masih ada yang meroyan. Baru aku faham bukan semua readers “cerdik”. Jangan fikir kita berada di kalangan para bloggers dan readers yang LIBERAL . Kadang-kadang yang berkelulusan PMR/LCE lebih bijak berfikir dari fresh graduate / DEGREE holder ini. You are just piece of sh*t . Shame on you.

Susahkah untuk menerima pandangan orang lain? Ini pandangan peribadi aku, so what the heck you people??

Owh! You did realize at last, your jobscope is equivalent to SPM post. Goodness!!

Kalau kamu tak terasa, takkan kamu nak respon benda yang amat remeh ini. Kalau cerita aku tak berpengaruh, kenapa kamu nak follow-up cerita sebegini? Face the truth. Kalau kamu rasa kamu lebih hebat dari aku yang dah dapat post TETAP ini, palingkan pandangan kamu, usah ambil peduli blog ini. I

Ini cerita aku, pandangan aku.

Tapi kenapa kamu nak jengah ke sini, membaca respon-respon orang dan kemudiannya menunjukkan kebodohan diri sendiri dengan komen pada entry yang dah basi. Kenapa bila opposition membuat analisa yang mengambarkan MHBN adalah satu pembaziran kamu tak meroyan? Kenapa public still merungut pasal harga barang? Apa mekanisme penstabilan harga yang diperjuangkan oleh kamu? Dan kamu cuma memantau. Jauh sekali berkuasa untuk mengambil tindakan undang-undang.

PATHETIC!

P/S: Jangan menyorok disebalik fake profile kalau nak komen. Itu perbuatan pengecut dan tak bermaruah. Speak up like you’ve got balls! BERANI KERANA BENAR dan BENAR ITU SESUATU MENYAKITKAN. Oucch!!

*Feel stupid for publishing a counter-comment for non-profitable issue.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...