Instagram Shots

Rabu, 7 Januari 2009

Permulaan kerja 2009


Dah cuti panjang ni macam malas nak pergi kerja. Idle.

5 Jan 2009.
Aku susah nak bangun tidur pagi tu sebab sejuk. Aku intai ke luar tingkap, depan rumah aku berkabus. Aku di Genting ke?

Aku tak pasti kalau korang dapat lihat kabus dalam 100meter macam dalam gambar ini. Pukul 8.30pagi pun masih berkabus.

Hari itu aku masuk ke pejabat dengan perasaan sooka hati. New year new chapter lah. Nak kerja sungguh-sungguh. Tapi bila aku sampai pejabat...

Korang tengok lah tempat kerjaan aku. Sepah!


Macam ada makhluk mengecamuk meja aku dan fail-fail tu saja disepah-sepahkan. Siapa hantu tu?
Nak nangis...
Itulah... cuti 2 minggu tak hengat. Masuk kerja tengok bertimbun application renewal license atas meja aku.

Tapi aku bukan dalam Unit Lesen lagi!!!

*Mental tingtong lagi...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...